Щоб оцінити їдею варто дати відповідь на питання: 1) хто ваші конкуренти? 2) чи актуальний ваш проєкт? 3) чи правильний час ви обрали для проєкту? 4)для кого ви робити проєкт? 5) чи ваш проєкт відрізнітиметься від проєктів конкурентів?
Вивчаючи курс "Основи підприємницької діяльності" з тем "Підприємницька ідея", "Стартап" та "Технологія створення власної справи" здобувачам освіти групи №10 було запропоновано переглянути деяки серії з освітнього серіалу "Окей, ґуґл: як стати підприємцем?" (платформа "Дія"): 1) Як сгенерувати й зафіксувати ідею? 2) Прототипування та тестування ідеї; 3) Як зробити так,щоб твій проєкт відрізнявся від інших?
Для узагальнення та систематизації знань учням потрібно було вдома подумати які б їдеі вони хочуть втилити у життя (не менше 5). На уроці (28.10.2021) здобувачі освітніх послуг об'єдналися у групи по 4 людини. В кожній групі було до 20 їдей, які необхідно обговорити та визначити одну для команди. Кожна група (команда) дає назву своїй їдеї, визначає її слоган, знак та презентує результат командної роботи.
Метою даного уроку є набуття навичок командної роботи, вміння проводити дискусію, ставити правильні питання, щоб отримати зрозумілу відповідь, комунікація з іншими командами та вміння представити свої напрацювання.
Робота продовжується, наступний етап це бізнес-план...
Молоці! Майбутні підприємці!
ВідповістиВидалитиТак, у них є гарні навички для цього.
Видалити